Humanos, transhumanos, transsexuales

Los humanos tienen siempres usaho technologìa por camuda’ la natura, tanto ambiente externu quanto los nuœssos cuœrpos.

Ya ascuîthemus mũîtho de la xhente trans últimamente. Non todo fhoi amable. Daqué fhoi specialmente feo.

Quadra que nun sou trans.

Solo que sou transhumanista. Avulta-mi selo probablemente todos nós, ta un ciertu punctu.

Lo que quier dizir ye per-simple, avulta-mi nidio: Nun tene’ los humanos falta remanecer cumo intamen. Outramente, el punctu de ser humano pante min tresciende la mera bionomía. Podemus ve’l cammin unde andamus, & podemus decidir camudalu. Somus los únicos animales que son a dizir un creativu “No, gracies” a couses proyectades pola maî. Los sous planes pa cun nós outros son mũîthes vezes da fheitho disagradables. Evitalos, eguando planes nuœvos nós, ye daqué q’habríemus celebrar.

Supperamus los nuœssos límites naturales todu l tiempu, & ye precioso. Males disagradables: immunizámunos. Receitores de dolor fhuœrte: tomamus morphina. Nun nacemus cun snales: eguamus aviones. Nun podemus fhalar cun los muœrtos: miramus lhibros. & ansí successivamente…

Una marca importante del Ser humano, cun certeza, ye un actu que tamien nos strema de quasj que toda la naturaleza: Los seres humanos gasten roupes. Fhexzieramus-lo de magar mũîtho inante l nacemiento la historia. Fhaemus-lo por evita’l frío, solo que n climas cálidos fhaemus-lo egualmente. Mal a penes por amosar quien somus.

Ser humano tamien significa modificar conscientemente los nuœssos cuœrpos: ha cinco mil anhos, Ötzi, l home de xhelo, mangaba roupes. Tamien se tattuara. Los seres humanos practiquen la circumcision, fhaen perfuraçones corporales, scarificaçones — & modificaçones corporales ménos consequentes, cumo corte & coloraçon de pelo, perfumería & cosmética. Somus los animales que camuden. Siempres lo fhuéramus.

Los seres humanos son protectores. Todos habitamus a lo menos parcialmente n un mundo d’appariencies, capacidahes & fhormes corporales lhibres & conscientes de la nuœssa eleiçon. N una specie cumo la nuœssa, alhouria-me l nun se’ lo trans mas commun de lo que ya ye. (confession: si stuvier lhibre pelligros, & podier sfhaelo solo cun querelo, probaba-lo. Por que no?).
Si ye esso lo que somus, habríamus resolver divertinos cun elho, & fhaelo d’una maneira de ser cada un de nós lo mas feliz possible.

Nun ando porfiando sofhitar todeles transiçones que qualquiera fhaiga cun la suâ traça, cul sou cuœrpu ou cun la suâ propria figura. Egual delhos incommoden. Si q’ansí deben quasj prestar outros cambios: camudances que fhexzîsti, q’outros fhexzierun, & que nun fhairíes. Tien xacíu sperar andar a communya cun todos? Claro que no, non obstante paeça que cumo cun outres tantes couses, podamus reprimir ou vivir & deixar vivir. & n esso, sei de que parte ando.

Ye verdá, sí q’ansí, que you indagora diba dir mas lhuœnye. Pola miâ fhorma de pensar, querer passar d’un typu humanu determinau a outru — d’home a muyer — nun requier dala explicaçon. Cun certeza que daqué xhente vaî querelo fhaer. Querer cambiar ye simplemente lo que la xhente fhai, por tene’ les persones mentes, & ye esso lo que les mentes fhaen: afigurase couses. Elhes alteren el mundo de la simple materia por paecese a la vida mental. Ye se’ lo que ye la naturaleza humana, talvez ta mesmamente mas que los nuœssos cuœrpos masculinos ou femininos currientes. Seres luminosos somus nós…

Lo que m’alhouria puœis nun ye la xhente trans. Ye la xhente que passa l tiempu todo n esta sociedá industrial, incessantemente ideada, meticulosamente proyectada & mentalmente impregnada, esta sociedá eguada cun incontables violaçones deliberades & conscientes de la norma de la maî naturaleza — dizir intos q’una lhende ye natural & q’un typu de cambio ye equívoco, ye falso ou tien una falta grande d’explicaçon.

Alterar couses, & camudar, ye exactamente lo que siempres fhexzieramus.

Fhonte:

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